|      22806155 (21)98+    

چهارشنبه, 02 مرداد 1398 12:08

ثبت شرکت در آلمان

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 

هر فردی که قصد کارآفرینی و ثبت شرکت در آلمان را دارد می تواند بدون دغدغه و با آسودگی خاطر برای ثبت شرکت در آلمان اقدام نماید دلیل آن این است که ثبت شرکت در آلمان دارای هیچگونه محدودیتی نیست و همواره مهاجرت به آلمان همیشه پر طرفدار بوده است


ویژگی های ثبت شرکت در آلمان

- زندگی و اقامت در یکی از بهترین کشور های اروپا
- مالکیت ۱۰۰% شرکت
- داشتن شخصیت حقوقی معتبر
- افتتاح حساب شرکتی و شخصی و استفاده از مارک تجاری (برند) اروپائی
- قوانین تجاری و گمرکی آزاد در داخل اتحادیه اروپا
- دسترسی به تمام نواحی اروپای شینگن برای مسافرت، تجارت و اقامت طولانی مدت
- امکان درخواست اقامت دائم پس از ۳ سال
- امکان درخواست پاسپورت آلمانی و دریافت حق شهروندی این کشور پس از اخذ اقامت دائم

 




تاسیس یک شرکت تجاری در آلمان توسط اتباع خارجی بدون توجه به ملیت یا محل اقامت امکانپذیر  می باشد اخیرا پیچیدگی های خاصی برای ایرانیان بوجود آمده که همه موارد از افتتاح حساب بانکی تا .... را ما با دقت بررسی کرده و برای همه مشکلات راه حل مختص به خود را داریم. در آلمان قوانین خاصی برای سرمایه گذاری وجود ندارد، هم چنین، کم ترین میزان سرمایه گذاری در آلمان برای موسسان خارجی شرکت ها می باشد که قصد شروع یک تجارت را در این کشور دارند.

سرمایه گذاران خارجی می توانند از میان فرم های قانونی متفاوت برای شروع تجارت در آلمان، یکی را انتخاب کنند. شرکت های ثبت شده هم می توانند برای تأسیس یک دفتر کاری در آلمان اقدام کنند.
 


انواع متفاوت شرکت در آلمان

- شرکت های با مسولیت محدود
- شرکت های سهامی عام
- شرکت های شراکت کلی
- شرکت های شراکت محدود و غیره

 


مراحل پیش از ثبت شرکت

1- ایجاد فضا و آدرس شرکت
2- شرح اساس نامه شرکت توسط وکیل
3- مشخص کردن مدیرعامل
4- تنظیم قرارداد کاری برای مدیر عامل
5- تایید اسم شرکت از طرف اتاق بازرگانی آلمان برای محضر
6- قرار حضوری در محضر برای معرفی به دادگاه ثبت شرکت ها
7- تایید سرمایه شرکت

 

 

 


مراحل اجرایی بعد از حضور در محضر

1- افتتاح حساب بانکی در یکی از بانک های معتبر شهر مربوطه به نام شرکت 
2- اخذ شماره مالیاتی برای شرکت از وزارت شهر
3- اخذ شماره بازرگانی EU
4- اخذ شماره بازرگانی بین المللی Eu
5- تهیه بیلان مالیاتی برای شروع بازرگانی از طرف حسابرس معتبر قانونی
6- تنظیم یک بیزینس پلن برای شرکت
7- مشخص کردن یک حسابرس
8- همکاری با یک وکیل مجرب برای تقاضانامه های کاری برای سهام داران شرکت
9- ثبت اجازه کار شرکت
10-هزینه های ماهانه یک شرکت
11- اجاره فضا با شارژ ماهانه
12- حقوق مدیر عامل فقط اسمی نه فعال بازرگانی
13- تشکیل فرم های مالیاتی از طرف حسابرس برای ارسال به اداره مالیات
14- اتاق بازرگانی سالانه
15- اگر شرکت فعال شود , منظور فعالیت های بازرگانی است احتیاج به یک فرد است برای تنظیم  مدارک و تلفن زدن , جوابگو بودن وغیره
16- یک خط تلفن
17- زمانی که شرکت دارای یک فرد استخدامی مثل مدیر عامل است باید به موارد زیر رسیدگی شود مانند:


   - حدودا 46%حقوق
   - حقوق
   - مالیات حقوق
   - بیمه
   - بیمه بازنشستگی
   - مالیات همبستگی
   - حق اصناف کارمند

خواندن 389 دفعه آخرین ویرایش در چهارشنبه, 02 مرداد 1398 12:08
محتوای بیشتر در این بخش: « ترکیه استرالیا »

جهت مشاوره و مهاجرت با ما تماس حاصل فرمایید :   22806155 (21) 98+

درباره ما

موسسه مشاوره و مهاجرت سیمرغ با مدیریتی مجرب، با هدف راهنمایی متقاضیان و هموارسازی مسیر برای افرادی که قصد گرفتن انواع خدمات ویزا، کار یا گسترش فعالیت اقتصادی یا کسب و کار خود در کانادا،استرالیا،آلمان حوزه شینگن و...را دارند راه اندازی گردید.

سیاست حریم شخصی

ارتباط با ما

  آدرس:  تهران ، نیاوران خیابان باهنر بین خیابان منظریه یکم (آقا خانی) وشهرکتاب نیاوران ساختمان نریمان1380، پلاک 131 ، طبقه سوم واحد هشت

  تلفن:  22806155 (21)98+

  واتس اپ: 09352525995   

ایمیل: info [at] simorghparvas [dot] com